Jag ger dig min morgondag, framtiden tillhör dig

Jag skrev klart den jämnförande analysen, åt pastasås och
tjafs till middag, trängdes med hund och hyperaktiva barn
i en överfylld 8-sittsig bil påväg mot The big city och åt
glass i natten till ett intressant pogram om att flytta hus,
för att sedan gå en långpromenad i februarinatten, det
gjorde jag igår.

Idag är jag och C övertrött, och pratar om bjerrebjörnarn,
sexigaIna, Robin Hood som sköt ungar och skrattar oss
redlösa till ingenting.

Ikväll ska jag tvätta och städa. Lagom otaggat.
Ska också skriva en atrikel till svenskan från
forntiden. Jag vill inte.
SNÄLLA NÅGON GE MIG TORSDAG.

Kommentarer
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Hej hopp.



Klickade bara in och spanar lite.

Allt väl?

Några spännande planer för nya veckan?

2010-02-08 @ 11:41:58
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback