Now we watch TV til we fall asleep.

Samhällskrönikan är klar och inskickad, jag är sjukt nöjd.

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött efter att ha
sovit 11 timmar. Jag skulle behöva sova något dygn för
att komma igen tror jag.
Jag har storasyster abstinens i fall någon undrar.
Jag är även sjukt less och vill att de ska bli torsdag, typ nu,
helst nyss. Jag saknar S så jag faller sönder, lite, hela tiden.
I varje andetag.
Biljetten från Gävle till Umeå är bokad nu, och även om de är
en biljett hem, skapar den en känsla av att de inte är så
långt till påsk nu.
För övrigt ska jag åka snowboard på sportlovet i fall någon
undrar! Banne mig en evighet sedan jag stod på brädan,
jag saknar.

Nu pratar jag och mamma Frankrike resan och
jag blir nervös. 
Funderar på att kolla hur vi ligger till på varmvatten fronten,
och om de är ett positivt, fylla upp badkaret och ligga där
tills jag blottnar upp. Ja tack så mycket.
Not to self: Sluta jämföra dig, allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback