guide me, way beyond this

Godmorgon världen.

3 timmars sömn senare är jag här, på lektion, franska.
Skrattade och tumlade igenom snön, hela vägen till skolan.
Nu har jag fått i mig en kopp kaffe och landat, vilket gör att
huvudet har börjat hamra eftersom det vaknat och insett
att vi sovit förlite.
Jag försöker hänga med, men jag är långt bort i min tankevärld.
Det blir mer att raskt och hastigt anteckna, fast jag inte
begriper vad vi pratar om.

Men det är skönt att vara här, för jag får träffa C.
Att inte ses på nästan en månad, funkar inte riktigt för mig. För oss.
Jag har saknat henne så.

Om ni ursäktar mig nu, ska jag lägga mig ner och gråta
eftersom min franska lärare har bestämt att halshugga
klassen med läxor och förhör efter varje lektion.
Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback