Allt är likadant, så rym med mig inatt

I helgen har jag varit i Vännäs.
Det var en sjukt härlig helg, med en
väldigt intressant lördagmorgon som började
med att jag blev kittlad och slagen av en sovsäck.

Annars har jag drömt om Oskar Linnros biljetter
och lyssnat på Mark Levengood när han läst sin bok
"Suck mitt hjärta, men brist dock ej". Det är en sjukt
bra bok. Det är avgrundsdjupt och skrattbubbel om vart annat.
Jag skrattar faktiskt ibland högt, vilket säkert skulle se roligt ut
om någon såg mig där blundandes på min säng, om vart annat
skrattande med stora hörlurar i öronen.
Så nu vill jag ha alla Mark Levengood böcker i julklapp också,
eller det här fruktansvärt fina armbandet.
Jag vill bli rik snart.

I övrigt är livet ganska stillastående. Jag lever och andas
projektarbetet i ett hopp om att det ska komma igång.
Ilona är i The North Sea, så jag saknar någon att trängas
med i min annars stora säng och jag längtar fortfarande hem.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snart kommer du hem till mig. En förvarning. Middag hos mig med ett gäng på fredag, sen lite filmmys, tror du att du kan komma ? <3

2010-11-15 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback