I would follow you until the end of the earth





I fredags landade jag i North Sea tidigare än någonsin och
spenderade hela dagen med storasyster och förberedde för
kvällen. För på kvällen kom en skara fina människor och vi åt tacos,
glass med fantomensås, kakor och chips tills vi fick ont i magen och
höll på att kräkas. Sen spelade vi spel och hade sjukt roligt tills in
på sena natten.

Igår rövade vi (en lite mindre men lika fin skara) bort en lagom
upprörd storasyster. Vi åkte till stan och bowlade. Sen gick vi på stan
och käkade vi på kina resturang. Det var en fin och lyckad dag.
Sen åkte jag och storasyster vidare till Madde och Erik för att spela
spel och äta chips till inte fullt så sent som dagen innan.

Nu längtar jag nästan lite tills jag ska fylla 20.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du borde längta. Älskar dig !

2010-11-21 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback