Mina dagdrömmar smälter ihop

Saker som gjort mig glad idag:
- Jag hämtade ut paket!
- Handlade med mamma och pappa
- Fick en chokladkaka (marabou mango, bästa uppfinningen i år)
- Det var 0 gradigt ute, fattar ni? typ vår
- Körde skoter med Ilona, extra långt
för de va så fint väder
- Kom in i ett rum fullt med människor
och fick höra "hon är här!"
- Hängde med fina människor
- Hade lite födelsedagskalas
- Kramat fina människor
- Försökt klurat ut Storasyster hemlighet till min födelsedag
- Brottats i snö och lekt i mörkret
- Åkt hem och ätit chip! Åh, chips. Jag har längtat i
över en vecka efter chips. Typ de jag tänkt varje dag. Mmm..
- Folk har köpt saker av mig på tradera. Inte överdrivet
med slantar, men ändå slantar! Jag tycker om slantar.

Life is gooood, som vi brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Mohahahahaha! :) <3

2011-02-27 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback