Next chapter.

Nu har det kommit mina provbågar!
Alltså, jag älskar det här med saker som
ramlar in i brevlådan gratis.
Tack favoptic!

Men nu är ju frågan, vilka ska man ta?
Eftersom ni som hänger här är det som
jag har närmast, vilka vars åsikt jag väderar högst,
så tänkte jag att ni kunde få rösta!

Så here we go:
(Jag vet att de reflekterar sig och skit, men ni får
liksom stå ut. Sen att jag ser ut som skräp emellan åt,
de bjuder jag på kompisar!)






Klicka på bilderna för att se dem större!
Nu röstar vi, jag börjar räkna från vänster högst upp.

Markera rutan nedan för att se någonting, funkade visst illa
med svart bakgrund.. men, man tager vad man haver.


Vilket par borde jag ta?
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Skit bara i det!
pollcode.com free polls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback