Want you to make me feel like I'm the only one that you'll ever love

Igår slängade jag in min essä fyra minuter innan deadline.
Dock inte helt perfekt, men de va ju ett utkast, så de får man ta.
Essäer suger, btw. Som recensioner, totalt värdelöst.

Imorse bestämde jag min kring 06.38 att kliva upp relativt tidigt
och få viktiga saker gjorda. Men i stället klev jag upp sent, har
fortfarande inte lyckats med något mer att ta mig från sängen till
soffan (fortfarande iklädd pyjamas), ätit rester från tomapsoffan
och sett en jätte bra (men hemsk) film, The tenth circle.
Men alla vet ju i alla fall att det är söndag som är plugg/göraviktigasaker-dagen
och lördag är chilldagen. That's what mama always said.

Men nu ska jag nog i alla fall åka på rumpan ner till statoil
och köpa fil, kanske duscha. Det är ju ändå party ikväll, och jag
har ingen aning om vad jag ska ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback