New York's so much colder than i thought

Somnar på morgonen.
Drömmer mardrömmar. Drömmer att jag vaknar.
Vaknar på riktigt och blir ledsen för att jag är ensam.
Vaknar av att grannarna för ett tredje världskrig.
Inser att jag håller på att åka på en förkylning utan dess like.
Har en ovärd lektion, men inser att de finns hopp för
naturkunskapen ändå. Inser att direktbussen som ska
gå vid 15.20 är borta och ersatt med en "går landet runt"-buss.
Kommer hem och äter thailänskt.
Just nu pussar hunden katten ack så kärleksfullt.
Familjen är i mer eller mindre koma.
Själv ska jag nog spela the sims 2 halva natten.
Välkommen helgen.

För övrigt är de dumt att lova sig själv att bli bättre på
att spara, för man hittar aldrig så mycket fint och bra
att köpa just då, lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback