This is the worst day of you life, sooo far

Länstrafiken, i say. En svordom i mina öron.
Först missar jag första bussen för att de skrivit
fel på internet. Missar skolan. Vilket inte var helt
dumt då jag har frutanvärt ont i halsen.
Ringer och skäller iaf.
Sen skjusar mamma mig till nästa buss, och guess what?
Nej, den här tiden är också ändrad, så, varsegod att vänta
i 40 min.
"- Men vill du inte ha en giveaway? Som kompensation"?
"- Nej, fixa de här i stället tack... Alternativt en egen taxi i så fall"
"- Nä, vi är ju inte ersättningskyldiga."
"- Nä, okej, tack"

Sen, är de bara jag som tycker de är lite ironiskt med folk
som åker runt planlös i sin bil, och inser att det är kallt (-32) för
att sedan börja oroa sig för det stackars djuren som är ute?
Nämen, ditt planlösa körande runt, runt lär ju göra de mycket bättre.
Lite glodbal uppvärmning och miljöförstöring har ju ingen dött av liksom.

Jag är bara lite bitter, okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback