So in this moment, we're the future.




Det finns inga sekunder som innan han ringer när
han lovat eller kliver in genom dörren efter han ringt på.
Det känns som hjärtat slår volter, jorden snurrar ett extra varv,
som varje cell i kroppen darrar och att de kittlar hysteriskt överallt.

Idag var en fin dag som började med att valpen väckte mig 07.28
för att han saknad min hund som var hos vetrinären. Sen låg jag
kvar i sängen tills telefonen ringde, då gav jag upp och klev upp.
Sen blev de att springa en sväng för att sedan krypa ner i badkaret.
Efter en stund dök storasyster upp och vi spelade lite Sims 2, innan vi
åkte och handlade för att sedan äta hos familjen Hjelte och passa lillan
medans husets målades om.

Nu ska jag nog ringa och väcka honom,
för jag måste få höra den där rösten, få
höra honom andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback