take my hand tonight...


- Du, drömde jag, eller såg jag dig stå och prata
i telefonen inatt?
- Nej, kära syster. Du drömde inte.


Klockan 01.14 ringer telefonen. Det är han.
Det spöregnar och myggen äter upp varje yta av
min hud, men jag står där och pratar i telefonen.
För de är honom jag pratar med, för de är värt varje
sekund. Jag har pyjamas och de droppar från taket
rakt ner på mig och jag blir genomblöt, rnen de är värt
varje sekund av de när han viskar "Hjärtat, jag tycker om dig".
Efter två timmar dör mitt batteri och jag kryper isäng igen.
Det tar mig en timme att somna för allt jag hör är hans röst
och jag rondar, som en liten flicka rodnar jag.


Grattis på födelsedagen lillebror.
14 år, i couldn't believe it.

Kommentarer
Postat av: Carro

HÄLSA DIN BROR GRATTIS!!!!!

2009-07-26 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback