It is all that I'm breathing for.


idag; några av världens finaste flickor och stan.
Jag, storasyster, lillasyster och T.
Det var fint. Shoppa tills fötterna svider och käka på subway.
Skratta, skämta, tjafsa och trängas i provhyttar.
Pizza i bilen hem och dunka steron.
Och de är nu officiellt, Erik Hassle - Hurtful dunkandes så
högt att högtalarna nästan sprängs i volvo 360:n,
de är sommaren 2009, oyes.


torsdag; hem till björkarnas stad.
Jag flyr beachen 2009, jag gör de.
Jag behöver komma härifrån och jag behöver
inte folk som super, spyr och slåss.
Jag behöver andas från vardagsbråk och tjafs.
Nej, jag åker, lämnar de.
Jag saknar verkligen C och pojkarna.
Speciellt C.
Det ska bli så härligt att få se dem igen.
Och så träffa.. han.
2880 minuter kvar. Jag är nervös, okej.
Jag darrar och skälver, för om 48 timmar så saktar
världen in och allt blir, sådär, obeskrivbart.

Kommentarer
Postat av: C

jeg savner også deg skat<3

2009-07-28 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback