you blow my mind.



Jag är hemma med en hel sopsäck nya kläder.
Lycklig städar jag mitt rum, kastar i tvätten och stoppar
in i garderoben. Dansar runt samtidigt som jag prövar allt nytt.
Musik ljuder och in ramlar söta sms som ger diabetes och hjärtsnörp.
Nu letar jag nya fina bloggar som ger gåshud för att jag ska ha något
att syssla med.

Imorgon åker jag och bigsisss till Umeå och bär in sängen, soffan,
bordet och skåpet till lägenheten.
Sen ska hon med mig springa i affärer och de blir fint.

Jag längtar efter att måla egna tavlor och sätta upp.
Jag längtar efter att få min färgskrivare att funka.
Jag längtar efter en bokhylla att fylla med bara bra böcker.

"Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dig just nu"

Socker, diabetes och hål i tänderna.
Nu kommer jag aldrig somna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kanske vi ses, luv.

2009-07-09 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback