i miss the way you kiss



Det var väldigt nära att jag stannade i sängen imorse.
Men några få minuter innan jag behövde gå, så klev
jag faktiskt upp, men de krävde mycket övertalan.

Och tur var ju det, för C och jag hade äventyr
efter skolan med myrorna och Willys.
Dock krånglade bussen väldigt mycket och jag
var mest kissnödig, gnällig och höll på att explodera.
Men de blev fint ändå, men middag och allt.

Jag drömde i helgen att S och jag hade hus, väntade barn
och att han var otrogen med grannen, och när jag går
igenom natten, i tystnaden, med fruset gräs under fötterna,
påminns jag om alla rädslor och allt jag våndas över.
Sen börjar jag grubbla i julkappar istället och försöker
att inte tänka på det där, och bara minnas hur han tittade
på mig och sa "Älskling, jag är din, tills du tröttnar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback