protège-moi, protège-moi




Sedan förra året började jag och min sidekick
prata om att åka till Frankrike en vacker dag.
Vi pratade om att tågluffa runt i landet.
Dock så på sommarlovet kom vi överens om
att nog skulle åka dit och bo hos en värdfamilj
istället, kanske jobba eller plugga.

I mars ser det ut att bli en många vackra dagar.
Min sidekick har nämligen bestämt sig för att åka till
frankrike i fyra veckor och plugga och nu planerar vi
att jag ska dyka upp när utbildningen är klar, och så
ska vi göra Paris osäkert i en vecka eller sådär!

Glida runt, gå på café, shoppa, snurra runt,
fota, njuta av att bara andas, se allt man missar när
man är där första gången och springer runt i stress
för att hinna se allt. Åh, jag är taggad. Får se om ekonomin går ihop.

Nu vill jag sist bara hälsa Lars-Stefan, (innan jag flyr från kommunikationen
till skolans bästa toalett!)
att jag överväger starkt att färga håret
rött, men ja, det får tiden utvisa. Först ska de klippas!

Kommentarer
Postat av: Lars-Stefan

Vadå det får tiden utvisa? Det finns ingen tid till sådant. Gör det bara, du kommer inte ångra dig min kära.

Åke ser dig.



Hälsningar

Lars-Stefan

2009-11-04 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback