you feed my heart, you keep me breathing




Hemma på berget, i en risig lägenhet.
Fick sova till åtta imorse, och ingen förstår
hur löjligt underbart de är.
Sen blev de till skolan, ta spruta och sen bussen.
Varit hos E. Druckit glögg, spelat fiskspelet, käkat våfflor,
lyssnar då dålig techno musik, myspys med kattunge och skrattat.

Är hundvakt till Ike tills imorgon.
Det går bra hittils, dock suger de att gå med båda
i koppel ute. Det sliter åt olika håll och de är ingen ordning.
Nu ligger de och sover, och de är musik i mina öron.

Jag har varit duktig och städat.
Nu värker min arm och jag är trött.
Funderar på att krypa ner i sängen, imorgon blir de
att shoppa julklappar med C! Astaggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback