I can't sleep, I can't dream tonight



Klockan är läggdags för längesedan,
men jag pluggar trafikant och ser dåligt på tv.
Lär bli att se mysfilm tills jag däckar på soffan,
det är så svårt att krypa ner i sängen när den
ekar så tomt och de saknas någon att krypa intill.

Faktiskt lyckats äta dagens vettiga måltid (nog för att chips, choklad
och trocadero inte va så illa men kanske inte nyttigast)
bestående av korv och rotmos! Jag älskar rotmos.
Vet inte om de är för att jag aldrig blivit i tvingad eller ätit
de som barn, för de verkar vara då alla andra
utvecklats sin avsky för rotmos.

Jag planerar julafton. Det här ska bli en riktigt
bra julafton, en när man gör de till vad det är.
Jag vet att jag alltid säger så, men i år ska de verkligen hända.
Jag planerar julklappar och att få med mamma på nytt pynt.
Det vore bra om de kunde få bli bra en gång.
Men jag kommer inte ifrån att tycka att julafton är
bäst när vi precis kommit hem och sjunkit
ihop i soffan allihopa, och allt liksom bara lägger sig.

Lyssnar på Kings of Leon - Closer. Vackra grejjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback