Now them butterflies in my stomach won't stop stop.



Har franska nu och jag blir väldigt avundsjuk
på min sidekick som funderar på att åka till frankrike
och plugga inom en snar framtid.
Förövrigt är jag sugen på brieost nu. Sjukt sugen.

Igår hade vi världens finaste kväll med fantastiska C
och jag med kebab, cola, godis, vin och chips.
Pratade kärlek och plugga naturkunskap.

Och själv ramlar jag runt i ingenting där engergidryck och glass
blir middag och kolsyratvatten blir en drog.
Dricker te och sover bort livet tills han kommer hit igen.
Jag drömmer om långa promenader, stannauppelängesamtal och
får komochkramamig-sms som gör att världens stannar upp.

Jag längtar till fredag.
Nu taggar vi lovet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback