I wanna be with you tonight tonight tonight



Nu har jag kommt hem, finally.

Jag har gjort bort mig sju gånger idag, och
jag erkänner att de känns mindre lyckat.
Allt från att jag gjorde idiotiska uttalande på kamratstödjargrejjen
som fick alla där inne att höja på ögonbrynen och betvivla min
förmåga att vara kamratstödjare till att få ett par på en cykel att skrika
i mitt ansiket. Yes, duktigt. Plus att jag fick min lärare att brinna av på
mig så jag måste skicka in anteckingar jag inte har, duktigt.
Jag känner att jag har flyt idag.

Nu ska jag krypa under täcket och dö en stund.
Sen ska jag käka sallad, slänga in ny musik på mp3n, nu ska
den deppiga och hemska vårmusiken bort, och ny fin höstmusik ska in, yesyes.
Och sen blir det att cykla till hedlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback