Just say I want you,



Dagen har bara varit bisarr.
Jag och min storasyster har bråkat med min
lillasyster, gjort mina storasysters syster besviken,
förstört två middagar, plus att jag och fröken H har för 76 gången
på ett halvår bokat om våra "åh-vi-måste-verkligen-träffas-träff" igen,
och hunnit varit riktigt irriterade.
Och någonstans där i mellan hann jag sova för länge, slö spela the sims 2,
beställa kläder och min syster julklappar och så har vi fiska.
Jag fick bara en liten aborre som jag släppte tillbaka.

Nu har jag också gjort min uppsatts på 250 ord på engelska om vad jag gjort i helgen.
Tack Gud för google translater.

Nu ska jag försöka sluta hosta och krypa isäng.
Grispesten gör verkligen livet surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback