han tapte tusen gongar men var fin fordét.

Jag har flyttat ner i en källare där jag packar
kartonger för glatta livet. (Okej, inte riktigt, men
de känns nästan som jag bor där nu förtiden)

Sen skär jag mig i fingret och blev arg.
Kastade tejpgrejjen rakt i väggen och skrek. (Den höll, tur)
Sen har jag åkt en söndagstur med kusinvitamin och
pratat om allt som har med livet att göra.
Han bjöd på läsk, och jag tänkte att även om han gör mig
galen ibland, så är han inte så dum, dom andra ibland.

Kom hem senare än jag tänkt och hade mailen full
i möten som ska bokas in och allting som ska göras.
Verkligenheten kommer ikapp med stora kliv och jag duckar.

Nu ska jag slänga iväg ett sms till storasyster, ringa S
och försöka fundera ut en tid till att boka in ett möte med E.
Jag saknar dom allihop, så mitt hjärta brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback