If I could sleep through the cool nights

Jag brukar sova på vägen till jobbet, men inte hem,
men idag gjorde jag det. Jag brukar inte prata med folk
jag inte känner, men idag gjorde jag det.
Idag åt jag världens godaste fläskfile och bearnaisesås
pizza som mamma gjort. (Tredje dagen vi äter fläskfile,
dom sålde billigt på konsum, 10 kr förpackningen! Har en
kvar till och med!)
Idag köpte jag nått fint.
Idag är en speciell dag tror jag.

Imorgon åker jag och storasyster plus mamma
till The Big City och jag tror de kommer bli fint!
Ska pilla lite i lägenheten, hihi.

Nu, ska jag fortsätta rota runt bland S
musik och plocka på mig de jag gillar.
Finns en hel del saker att välja på. Sen ska
jag nog pilla ihop en spellista och lyssna, lägga
mig på sängen och önska den där handen som
smeker över min kind och säger "Ina? Hjärtat?
Älskling? Du? Jag älskar dig"

Kommentarer
Postat av: SynsInte

Sv: Tack som fan, kul att du gillar det :)

2010-08-21 @ 14:40:49
URL: http://synsinteblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback