Den här staden är död, låt oss måla den röd. Låt oss måla den blå. Vi är bättre än grå.



Jag vet att de varit dött här. Men jag har pendlat mellan sängen och skolan.
Med undantag för Ica, en del möten och några pluggkvällar.
Det är så mycket just nu att jag får knappt luft.

Idag sov jag ut, sedan drog jag ner på stan och trängdes med resten av världen.
Handlat upp pengarna på de sista julklapparna. Eller ja, nästan.
En handfull fina människor återstår.
Konserten vi skulle på ställde in i sista stund (känns som de är så med allting
just nu) men jag ska över till Adina så ska vi göra någonting bra av den här
kvällen ändå. Det blir nog fint ska ni se.

Det går i motvind just nu, och ibland är jag tveksam om jag ska
ro de här i land. Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.
Kämpa, kämpa. We can make it.

Eftersom jag inte haft några hörlurar (tills nyss!) så finns min spelista
för december på spotify och inte i mobilen. Here you go.
Nu ska jag fördriva tid!
Den här staden är död, låt oss måla den röd
Låt oss måla den blå. Vi är bättre än grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback