det är en känsla som du lämnar när du vänder bort din blick, berätta hur du gör

Idag beger vi oss. Ja, idag åker jag och S hem till
mitt kära norrland.
Just nu är han på jobbet och jag springer omkring hemma.
Plockar, städar, diskar, packar och sådär.

Igår var vi och sprang i mellandagsreakaoset.
S köpte en tröja till sig och ett par nya jeans till mig.
Han är så snäll.

Jag har förövrigt dissat hela den här "resumé av det här året"-prylen.
(Precis som 30-dagars-challage-grejen)
Den finns på alla de bloggar jag läser och jag blir bara kräkless.
Jag vet väl vad som hänt, jag har ju läst hela tiden! Tjat, känns de som.

Nä, nu är det dags att fortsätta här.
Hörs väl nångång nästa år. Ha de fint, adjöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback