I miss the both of us

Jag är vaken, jag är uppe. Jag är på naturkunskapen.
Hur jag kom från sängen till dörren är
de ingen som vet.

Imorse, när jag kröp isäng igen efter att ha varit ute med
Ilona och världen fortfarande låg i mörker, hittade jag en
schäfer som hette George. Han och Ilona blev bästa vänner.
Jag blev helt såld på honom och hans stora ögon. Men fick
lämna tillbaka honom till hans riktiga ägare, när dom hittat
honom och mitt hjärta grät floder.
Sedan körde jag bil och var livrädd. Sedan åkte jag i en bil
som såg ut som en lekstuga med en man som hade svart skägg
och förstora skor. Min lillebror åkte med och vi åkte igenom en
snöstrom och vägen var av glas. Jag lågt på golvet, ihop kurade
med Ilona tryckt intill bröstet och väntade på att allting bara skulle
ta slut. Att vi bara skulle sluta andas.

Just nu, drömmer jag om allting jag är rädd för.
Och jag önskar han låg bredvid, så jag kunde vända mig
om och be honom stryka mig på ryggen tills det som bultar
och värker i bröstet skulle försvinna.

Jag har tydligen inte samhälls eller geografi.
Så efter den här, min ända lektion, går jag och C hem till mig.
Ska försöka plugga matte ikväll. Blir nog asbra.


Kommentarer
Postat av: Pinch my ass and call me Charlie

Det l[ter ju som en riktigt bra vecka för dej då! :)

Själv blir det jobb...jobb....jobb...och jobba lite till :D jippi!

2010-02-09 @ 12:19:48
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Saknar dig . . <3

2010-02-09 @ 20:40:14
URL: http://cilluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback