Du vet, du kan förändra allting

Måndag är alltid den bästa dagen i veckan.
Ilona bet sönder modemet, så jag har inget internet
och istället somnar framför tv:n när jag borde städa.

Idag är det tisdag och världens bästaste Carro fyller år.
Jag ramlar in på fel lektion på franskan och fick
straffet för att jag inte lyssnade förra lektionen med ett
förhör som gick bajs.
Nu har vi samhällskunskap och spelar röj-flaggor medans
lärare pratar om andra världeskriget och ekonomi.


Ikväll blir de party party för Carro fyller år.
Det är ASTAGGAT i fall någon undrar!
Imorgon är jag ledig, och de känns så sanslöst
skönt.

Min är hjärna, tumlad och tömd.
Jag saknar honom. Saknar, värker och bultar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!!!!!!!!!

2010-02-16 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback