you are miles away, I still feel you in my bed

Igår spenderades eftermiddagen på framtidsmässan och
Nolia med storasyster. Jag har saknat henne.
Och när vi står där och ska kramas hejdå vill jag
egentligen inte släppa.

När jag kommer hem misslyckas jag med wook och
har telefonmöte med E om Paris.
Det kommer bli asbra, och den 26 mars får gärna
skynda sig närmare.

Ring S och blir nedtagen på jorden igen efter att ha
oroat mig och trasslat in mig i aviga tankar.
Går ut med Ilona och somnar tidigt.

Idag är det fredag, äntligen äntligen fredag.
Jag åker hem till North Sea.
Det känns som när man hållit andan så länge så de
känns som att man ska sprängas. Och att kliva av bilen,
ramla ner i den slitna blå soffan i en röda röriga villan,
kommer bli att dra de första djupa andetaget.

Min mellanslagsknapp på telefonen är trasig.
Ibland vägrar den ta emot sms och ibland dör
skärmen också. Det är spännande.
Så om någon har några kronor över, så skulle jag gärna ta emot
en Nokia 5310 XpressMusic i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback