My heart is racing, emotions keep spinning out

Igår kom jag frusen hem och åt fin middag.
Det är bland det finaste som finns att komma hem
och inse att någon köpt mangodryck specifikt till dig, för
att du inte tål apelsinjucie som alla andra dricker, och personen
vet att du älskar mango. Jag ville nästan gråta en skvätt av lycka.
Sedan åkte jag till storasyster och trängde ner mig bredvid henne
i soffan och smaskade popcorn och nöjt, fast storasyster var lite
irriterad att jag trängdes.
Sedan såg jag Mumien med henne och Baggis tills den var slut
och vi halvsov i soffan.

Sedan klev vi upp tidigt imorse och drog till Piteå havsbad med
alla storayster lyckats skrapa ihop från världens alla hörn, sammanlagt 16 st.
Sedan har vi badat, åkt vattenrutschbanor, bastat och suttit i bubbelpoolen.
När vi tröttnade efter tusen timmar, fikade vi och åkte skilda vägar.
Min bil åkte till stan och åt äckligt på den annars bästa resurangen
och diskuterade intressanta saker man gör i sömnen och
olika människors olika dofter.
Det blir en sjukt bra dag.

När jag kommer hem biter Ilona på min laddarsladd
och är lite ovänner. Jag älskar henne, men det är inte okej.
Familjen är jambalaya och jag bråkar med den ominstallerade
datorn och saknar adblocks.
Saknar att kunna att kunna titta på stora ögon på S och säga
men ynklig röst "hjälp mig" och så får han fixa. Han är så duktig.
Jag saknar till och med att han blåser mig i örat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback