I fell into your open arms, and I didn't stand a chance

Jag försov mig två timmar.
Men jag kom i tid till Vännäs, och dansade,
en dans som inte var den mest förbereda, but I think we pulled it off.

Kom tidigt tillbaka till Big City med Ilona och
har spenderat timmarna med att göra krönika till
samhällskunskapen. Jag är less på att göra skolarbeten
som skulle varit gjorda för 786 år sedan.

Dock är de skönt att temperaturen lyckats komma tillbaka
till en mänsklig nivå igen.
Jag njuter av mina kvällspromenader med Ilona igen.
Längtar till och med till våra morgonpromenader.
Känns konstigt att säga, men jag tror de är så.
Få röra på sig och rensa hjärnan. Få ut den där känslan
som gör att jag bara vill skrika och slå omkring mig okontrollerat.


Nu ska jag duscha Ilona och sen ska vi sova.
Hon har redan börjat att sova, fuskis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback