I have no fear, cause you are all that I have

Igår var jag ute i snön i timmar, grät, skrek mellan samman bitna
tänder och kom hem med blåmärken över vänster armen.
Jag tvättade, diskade och plockade för att hålla tankarna borta
och göra fint till lördag, då de blir film med C och NL.
Åker inte hem till North Sea idag, alltså.
Sedan ringde jag och väckte S och vi pratade tills klockan var
halv fyra, och somnade sedan för att sova 1,5 timme.
Vilket resulterade i att jag somnade på massagen första timme, mysigt!

Nu har jag geografi, och vi snackar tydligen om grupparbeten om
vatten och redovisningar. Och jag vill inte vara med!
Jag vill hem. Eventuellt ta med Ilona och träffa Em ikväll.
Får se. Annars blir de att ligga hemma i lägenheten och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback