Lookin' down at the sky, don’t let me fall

Jag har rufsigt hår och alla mina linnen är smutsiga,
efter att jag spillt glass och läsk, när vi ser tv efter
att ha varit ute med Ilona på kvällspromenad.
Jag får en present som legat vilande ett år och inser att
solen faktiskt skänkt mig lite färg.
Bränner mig på brännässlor under en upptäcksfärd.
Jag inbillar mig att hostan blivit bättre och grubblar på frukost.
Vi pratar om bio ikväll, men vi får se hur det blir.
Vi viskar, när natten och sömnen smyger sig in, om att vara
lycklig, och när han somnar spelas den här låten i mitt huvud.

Nu ska jag gå ut på ett eget litet äventyr till en närliggande
liten affär, för att ge efter för mina nya cravings; mjölk och flingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback