Blowing rings of purple in the air

Spenderar kvällen hos storasyster, pratar framtiden
och slår in födelsedagspresenter.
Vi planerar upptåg på fredag och de känns bra. Riktigt bra.
Senaste timmen har jag brottats och bråkat med fotoskrivaren som
vägrar vara med. (Förlåt Emelie, din bilder kommer dröja)
Jag förlorar en tradera auktion igen, men har glatt mig med att
det i två dagars tid ramlat in paket i min brevlåda. Dock ingenting
till mig egentligen, men bara att det är mitt namn på ger ett leende.

Nu är mina ben sönder bitna av mygg och jag ska krypa isäng
tillsammans men en blött och trött Ilona. (Hon har lekt i regnet, sötbebis)
Imorgon åker jag och mamma till The Big City, för att äntligen
ta en del av framtiden till nutiden. Ändra om mitt liv och vardag.
Wish me good luck and goodnight everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback