I wish you would come pick me up, take me out

Jag har en liten skattkammare.
Det är en mapp i min mail som heter "viktigt".
Där ligger alla fina mail som ger mig tårar i ögonen,
gåshud på hela kroppen och alltid ett skratt.
Det är fint att hitta, dagar då hostan ger ont i magen
och huvudet är tungt.

Det blev middag hos mina kusiner, grillad fisk
och potatis. Väldigt mysigt.

Nu äter vi lördagsgodis på en söndag
och har precis badat hundarna.
Helst skulle jag vilja lägga mig under himlen,
blåsa såpbubblor, spela bra musik och äta glass.
Slippa tänka mina paket som aldrig kommer,
faktumet att betala dubbla hyror, brevet från Swebank
som aldrig, aldrig kommer eller att katten inte finns att finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback