I'll love you through a brick wall kiss.

Jag har stigit upp ur koman, har ställt mig i duschen,
har klätt på mig ordentliga kläder, borstat håret.
Jag har kommit tillbaka till världen, för Storasyster
plockar upp mig på en stund.
Vi ska äta middag med lillasyster och hennes boyfriend.

Sedan lutar det mot fest ikväll, men jag har sagt att vi får se.
Om huvudet och halsen håller ihop och febern slutar vara
så efterhängsen, så dansar jag hela natten lång.
Studsar runt med världens finaste flickor och
skrik/sjunger allt svart ur kroppen.
Och saknar hans vakande ögon och hand som söker efter min.
Som viskar "Jag älskar dig, Ina" och kittlar mig med
ögonfransarna mot min kind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback