Hush my love, now, don't you cry.

Igår var jag med storasyster, L och lilla N.
Det kastades mackor, borstades tänder och sov-vägrade.
Sedan blev det cheescake, glass, fantomensås och grey's anatomy.
Så fint. Så mysigt.

Idag har jag suttit och sorterat papper hela dagen.
Gått vilse mellan siffror, bokstäver, trycksvärta och
kladdiga kaffefläckar. Druckit choklad. För mycket choklad.
Ilona har ätit kakor, kakdeg, mackor, kex, bacon och godis.
Hon har haft sin egen lekkamrat och kastat omkring på gosedjur.
Fröken är väldigt nöjd med sin dag.

Jag är trött i huvudet och klar med mitt personliga brev.
Har skrivit ett utkast till en text. Jag vet inte var kreativiteten,
inspirationen och orken kom ifrån. Men den kom om natten, när
han precis lagt på och lovat att ringa upp igen.
Medans jag trasslar in mig i laken, fnittrade och kliade i fingrarna.

Btw, så älskar jag min mamma;

Mamma: Ina, vad tycker du de där molnet ovanför skogen ser ut som?
Ina: Jag vet inte.. hurså?
Mamma: Men! Det är en heffaklump ser du ju!
(Vi fortsätter titta på molnen tills mamma nästan kör av vägen
och missar avfarten)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Otroligt mysigt hade vi !

Heffaklump, NICE ! :)

2010-03-11 @ 22:21:08
URL: http://cilluss.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag är kär i din mamma :) hälsa henne från mig. Du behöver inte hälsa att jag är kär i henne, blir lite pinsamt då...

2010-03-12 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback