J'ai faim de toi

Jag vill halsa kaffe. Nej, men allvarligt, jag skulle
kunna dricka en 10-liters hink.
Jag vet inte riktigt varför, men det är så fruktansvärt
gott just nu.

Jag ringer och stör. Ringer och stör, skrattar tills jag inte
kan andas och längtar så hjärtat bultar och bränner i bröstet.
31 dagar kvar. 744 timmar. 44.640 minuter. 2.678.400 sekunder.
Men vem räknar?

Himlen gråter halvsmält snö och jag drömmer om studenten
där jag pulsar fram igenom snö och morgonsolen.
Jag vill inte mer skola nu.

Jag hoppas innerligen att vi har naturkunskap efter det här,
men vet egentligen att vi har matte. Jag hatar matte.

Men ikväll bli de i alla fall pizza med C och NL.
Det kommer bli bästaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback