I love this place, but it's haunted without you

Dagarna svepte iväg. Cheesy, jag vet men ändå.
Jag fattar faktiskt inte var all tid tog vägen.

Vi spontan åkte till IKEA, åt subwaymacka till frukost i bilen,
jag köpte nya hörlurar, vi gjorde egna piroger och fetaostbiffar,
drack starkvinsglögg som man blev hög av att bara lukta av,
hittade ett gammalt grustag, gick inte vilse i skogen tack vare
min GPS och en pojkvän som förstod den, stod intill varandra
mitt på ett okänd elljusspår när lyset släktes, tog en nattpromenad
på en kyrkogård, åt en riktig söndagsfrukost med ägg och bacon,
flummade, skrattade och skrek på Ica så folk började överväga om
vi inte var packade ändå,käkade på Max, jag såg mitt första
stjärnfall, tjafsade och blev alltid sams, somnade framför tvn,
såg sherlock holmes, skrattade, jag lekte hemmafru/författare,
åkte massor av bil och bråkade om vad vi skulle lyssna på,
åt thaimat, såg arga snickarn och tusen andra saker.

Imorgon börjar verkligheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback