Men så du vet, om du ramlar kommer jag och ramla åt samma håll

Idag bakar jag, E och NL massor eftersom
vi hade ägg som går ut imorgon, det resulterade
i en kladdkaka och chockladmuffins;





Sen kom en av våra grannar förbi. Det var förvisso väldigt trevligt
för vi har som aldrig mött våra grannar ordentligt och han var
trevlig, dock var de bara trist att han behövde komma förbi av en
så tråkig anledning. Men han var schysst som sagt, så de gick bra.
E och jag planerar att bjuda honom på bullar någon dag.
Och ja, förresten, jag ska skriva det största arbetet om Madonna ever
och beställde hennes biografi idag då den kostade ingenting (plus att den
inte finns att finna på biblioteket)
;



Sen avskyr jag i allmänhet att låna böcker. Jag äger dom hellre.
En konstig tanke, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback