I efterhand har jag insett att du var stormen som blåste liv i mig



Idag har vi haft adventsmys med min familj, plus storasysters familj
och vänners familj. Vi drack alla sorters glögg med alla tillbehör i hela
världen, som; fikon, daddlar, toast, spansk skinka och korv, gorume ost,
russin, nötter, tranbär, lussebullar, vanliga bullar, röror och
skärtorsdagskaka.

Bilden ovan är en liten rolig bild, eftersom när jag packade upp
all glögg mamma köpt, var detta vad jag fann i påsen.
Jag undrade om mamma tagit med glöggen för dom lite mer
häftiga killarna. Hon skrattade.
Nej, vi använde faktiskt tändvätskan till en mysig brasa.

Sen åkte jag hem till Storasyster och bakade pizza.
Såg lite flim och hade mys. En bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback