Crazy skies are wild above me now

Igår fick jag ingenting gjort.
Slängde mig på soffan och halvsov till
lagom dåliga tisdagspogram.
Idag öser regnet ner. Jag sitter och försöker
skriva på min novell som skulle varit klart
för typ en vecka sedan, men fastnar hela tiden
med blicken på grannen som står ute och envisas
kratta gräsmattan. Sedan har jag en kråka som
dyker upp vid fönstret och ger mig hjärtstopp med
jämna mellanrum. Annars dricker vi o'boy med daimsmak,
går på nattliga äventyr och lever livet.
Ska försöka få ett slut på den här dumma novellen så jag får
slänga mig på sängen och lyssna på ljudbok tills världens
finaste pojke kommer hem. Blev utvald till testpilot av storytel.
Sjukt bra. Den här spellistan är förövrigt det jag lyssnar på
idag. Passar perfekt till en regning dag som det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback