dette er meg utan deg, hjelpeslaus

Jag lyssnar på partymusik. Har fyllt hela min
spellista för oktober med det.
Jag tror det är för att jag behöver det för att inte
bli höstdeprimerad på riktigt.
Det har varit stjärnklart två nätter i rad, jag grubblar
för mycket och somnar i telefon.
Ilona har jagat ett rådjur.

Igår åt jag lunch med mamma, pappa och Peder,
för att åka till storasyster och bara chilla.
Gjorde egentligen ingenting på hela dagen, och de var ändå sjukt bra.
Precis vad jag behövde liksom.
Tänkte äta pizza från Frasses när de börjat med det här
i The North Sea. Men det var asmycke folk, så vi åt
pizza från pizzerian i ställe, trist bara att vi fick vänta
en evighet där också.

Idag ska mamma och jag åka till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback