Do you remember we were sitting there by the water? every time I look at you it's like the first time

I morse blev jag tvugen att svänga förbi stan med pappa.
Jag var tjurig över detta, men det löste sig.
Pappa berättade roliga historier om registreringsnummer,
bara en sån sak liksom. Dunkade radio.
Efter att ha spenderat pengar på Arken Zoo och Maxi,
bråkat med SJ, och lite så, åkte vi hem igen.
Jag ramlade av hos storasyster och spenderade resten av
dagen där. Toppade mitt hår, åt kycklingwraps, pratade,
skrattade, bråkade, så kom Lilla N, mamman och en vän,
så klipptes det lite mer och vi käkade chips och dipp, ofc.

Nu är jag hemma. Ilona och Goldie ligger och sover efter en lång
promenad med mamma plus lite bråk om Ilonas nya tuggben.
Mamma sitter och stickar på en halsduk jag köpte garn till och önskat.
Hon är så snäll, min mamma.

Nej, dags att hänga lite tvätt och starta en ny marskin.
Sen ska jag nog krypa i säng. Katten och Ilona höll mig
vaken halva natten, så jag är lite tröttis. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej !



Allt bra ?:)

2010-10-24 @ 11:17:11
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Postat av: Molly

Hejjsan !

Tycker du ''Hollywood fruarna'' är inne eller ute ? (;

Gå gärna in på min blogg och rösta ! (:

Kramar // Lilltjejen

2010-10-24 @ 11:34:53
URL: http://mozzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback