In every cloud there's a silver lining

Ibland känner jag för att göra ingenting.
Fast jag har saker som jag borde göra, så
känner jag för att bara lägga mig på sängen och
stirra i taket. Lyssna på musik samitidigt eventuellt.
Jag vet inte riktigt var de kommer ifrån.
Har fått iväg lite mail och så iaf. Bestämt möte med
Emelie som är på tillfälligt besök i norrland.

Idag lagade jag eget potatismos och egna pannbiffar medans
Adina och en vän, gick en promenad med min hund.
Det var spännande, på olika sätt.

Storasyster, jag överlevde. Jag kom hem, tillslut.
Vet inte riktigt hur jag ska kommunicera med dig
nu för tiden. Och nej, jag tänker inte skaffa facebook.
Jag beställde din födelsedagspresent idag förresten.
Hörde att du skulle komma på besök också,
de längtar vi efter! Speciellt jag.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Skönt att höra. Du kan skicka sms? Jag sak inte behöva oroa mig för jag att läser saker på facebook! Ja, torsdag <3

2010-10-26 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback