Något jag hittade att göra är jag hade tråkigt;

vad ska du bli när du blir stor?
Jag vet inte. Jag ändrar mig varje dag.
Idag skulle jag vilja bli författare.

vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är så liten att jag fortfarande kan köpa
kläder på barnavdelningen, att jag är gapig, envis
och alltid ska diskutera saker. Sen är mina
liknelser sjukt söta.

vilket är ditt finaste äventyr?
Oj. Det finns så många. Det är nog alla dom där
resorna man gör med fina människor. Om det så
varit till Paris, Stockholm, Sundsvall eller bara
till affären i den lilla samhället man bor.

vad äter du helst om du får välja?

Hm, te, festost, choklad och glass. (Inte tillsammans)

vad brukar du göra när du umgås med dina vänner?

Shoppa, festa, promenera, glo på film/tv,
spela spel och bara prata

vilken är din favoritfärg?

Turkos! Det har det varit i hundra års tid nu.

hur är din drömpojke?
Han är snäll, smart, omtänksam, snygg, precis lagom lång,
har dom finaste ögonen, när han ser på mig att tappar balansen, han är politiskt
intresserad, lär mig hela tiden nya saker, han känner mig (ibland
bättre än jag själv), lagar god mat, säger "strumpor" iställe för
"sockar", busig och är sjukt rolig. (Jag skulle kunna hålla på hela dan)

hur klär du dig en vanlig dag?

Hängiga jeans, enfärgat linne, hoodie, gärna en sjal,
mössa, olika sockar och slitna gympadojjor.

hur ser din stil ut?

Ganska enkel. Tror att folk skulle referera till det
som "street", men själv kallar jag de "bekvämt".

vilka tre saker tycker du mest om att göra?

Promenera, skriva och umgås med fina människor.

vilket är ditt finaste plagg?
Åh, vet inte. Alla de kläder som
jag fått av andra av olika anledningar.

vad är typiskt dig?
tidsoptimist, spiller jämnt, har alltid
olika sockar och ramlar ständigt.

när mår du bäst?

När de finns människor omkring mig som får
mig att må bra och verkligen bryr sig om mig.

vad gör du när du måste slappna av?

Antingen går jag ut och går, långt. Riktigt långt.
Eller så slänger mig på sängen, lyssnar på en skiva i stereon
och bara andas.

har du någon hemlig dröm?

Ja. Någon liten kanske, men
mina drömmar är väldigt sällan hemliga.

vem ser du upp till?
Oj, svårt. Det närmast hjärtat är
alla mina förebilder, på olika sätt.

vad tror du att folk tror om dig när de träffar dig första gången?

Jag har fått höra att jag verkar dryg eller bara allmänt konstig.
Därför är jag sjukt fascinerad av att jag har så pass många vänner
som jag faktiskt har.

vad gör du alltid varje dag?
Jag är så pass orginell att de finna ingenting
som jag gör samma varje dag. Skulle vara att
smsa med S.

något du måste hinna göra medan du lever?
Publicera en bok, åka till södra frankrike och Island,
sova under bar himmel, gå på cirkus och lära mig sticka. typ.
Tatuera mig också! Inte att förglömma.

vad ser du fram emot?
Helgen. Höstlovet. Nyår. Studenten.

när blir du tårögd i hjärtat?

Har ni sett "animal coops"på animal planet?
Usch, de är inte bara hjärtat som gråter då.
Samma sak med "extreme home makeover".

vad ska du bli när du blir stor?
Jag vet inte. Jag ändrar mig varje dag.
Idag skulle jag vilja bli författare.

vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är så liten att jag fortfarande kan köpa
kläder på barnavdelningen, att jag är gapig, envis
och alltid ska diskutera saker. Sen är mina
liknelser sjukt söta.

vilket är ditt finaste äventyr?
Oj. Det finns så många. Det är nog alla dom där
resorna man gör med fina människor. Om det så
varit till Paris, stockholm, sundsvall eller bara
till affären i den lilla samhället man bor.

vad äter du helst om du får välja?
Hm, te, festost, choklad och glass. (Inte tillsammans)

vad brukar du göra när du umgås med dina vänner?
Shoppa, festa, promenera, glo på film/tv,
spela spel och bara prata

vilken är din favoritfärg?
Turkos! Det har det varit i hundra års tid nu.

hur är din drömpojke?
Han är snäll, smart, omtänksam, snygg, precis lagom lång,
har dom finaste ögonen, när han ser på mig att tappar balansen, han är politiskt
intresserad, lär mig hela tiden nya saker, han känner mig (ibland
bättre än jag själv), lagar god mat, säger "strumpor" iställe för
"sockar", busig och är sjukt rolig. (Jag skulle kunna hålla på hela dan)

hur klär du dig en vanlig dag?
Hängiga jeans, enfärgat linne, hoodie, gärna en sjal,
mössa, olika sockar och slitna gympadojjor.

hur ser din stil ut?
Ganska enkel. Tror att folk skulle referera till det
som "street", men själv kallar jag de "bekvämt".

vilka tre saker tycker du mest om att göra?
Promenera, skriva och umgås med fina människor.

vilket är ditt finaste plagg?
Åh, vet inte. Alla de kläder som
jag fått av andra va olika anledningar.

vad är typiskt dig?
tidsoptimist, spiller jämnt, har alltid
olika sockar och ramlar ständigt.

när mår du bäst?
När de finns människor omkring mig som får
mig att må bra och verkligen bryr sig om mig.

vad gör du när du måste slappna av?
Antingen går jag ut och går, långt. Riktigt långt.
Eller så Slänger mig på sängen, lyssnar på en skiva i stereon
och bara andas.

har du någon hemlig dröm?
Ja. Någon liten kanske, men
mina drömmar är väldigt sällan hemliga.

vem ser du upp till?
Oj, svårt. Men mina föräldrar är mina
stora förebilder, faktiskt.

vad tror du att folk tror om dig när de träffar dig första gången?
Jag har fått höra att jag verkar dryg eller bara allmänt konstig.
Därför är jag sjukt fascinerad av att jag har så pass många vänner
som jag faktiskt har.

vad gör du alltid varje dag?
Jag är så pass orginell att de finna ingenting
som jag gör samma varje dag.

något du måste hinna göra medan du lever?
Publicera en bok, åka till södra frankrike och Island,
sova under bar himmel, gå på cirkus och lära mig sticka. typ.

vad ser du fram emot?
Helgen. Höstlovet. Nyår. Studenten.

när blir du tårögd i hjärtat?
Har ni sett "animal coops"på animal planet?
Usch, de är inte bara hjärtat som gråter då.
Samma sak med "extreme home makeover".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback