Now, just come and love me like we're gonna die.

Till min överraskning står finaste storasyster och plockar
upp mig vid bussen (brukar vara min mamma som svänger
förbi efter jobbet).
Hon har kört i enkom för att hämta mig.
Jag blir lite tårögd i hjärtat. Vi pratar och pratar. Köper
hambugare på Krysset som vi äter i bilen, och pratar ännu mer.
Det är såna stunder jag vill spara.

S och jag pratade på bussen i två timmar också.
Tjejerna som satt intill mig tyckte nog att jag var knas,
och det gav mig lite pikar när jag klev av, men det
brydde mig otroligt lite faktiskt. Jag skålade med snickers och
var lika glad för de. Det är ju fredag liksom!

Nu har jag sjunkit ner i soffan hemma.
Ilona busar med katten och allting är som vanligt.
Pappa har gett mig en bandana också.
En liten present bara sådär. Han är snäll.
Nu ska jag bara ligga här tills jag somnar tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback