Gentlemen, it's been an honor playing with you tonight.

Idag hämtade jag ut biljetterna.
Det känns overkligt, samtidigt som de känns som
jag nästan borde gjort de redan.
Med väskan packad redan och så menar jag.
Ja, jag packade klart förra veckan, fast jag inte
åker förrän på fredag. Men, då hade jag inte så
mycket att packa heller. Jag har liksom en vana eller
ovana, vad man nu vill kalla det, att lämna efter mig saker
på ställen dit jag återkommer ofta.
Jag lämnar kvar saker, så jag ska slippa ta med så mycket
nästa gång. Tandborste är nog det vanligaste (då jag alltid glömmer
det när jag ska någonstans)
men det kan vara kläder och saker också.
Jag har haft en tandborste hos Storasyster i evigheter, t.ex. Sen finns det
minst 5 andra tandborstar som också flyttat in hos någon i min närhet.
Jag vet inte om det är för att jag är lat. Kanske lite.
Men jag tror egentligen att de är för att jag tycker de är fint, när
någon avvarat lite plats i sitt liv, för mig. Typ som när Carrie
i sex and the city, om ni är lika nördiga, när hon lämnar saker hos Big.
Och S har avvarat en hel hylla i sin garderob för mig. Vilket värmer mig
lite inombords varje gång jag tänker på det. Och det har jag fyllt med saker.
Så de min väska innehåller är underkläder, sockar, extra linnen och några
böcker typ. Datorn tänker jag lämna hemma. Ska försöka läsa i stället.
Jag saknar de liksom, nu när jag hinner så sällan. Tar tillfället i akt.

Jag är där om 6 dagar. Om 144 timmar är jag där i hans famn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback