och nu känns allt bara så meningslöst

Den här dagen bär ingenting bra med sig.
Jo, små saker. Små saker som inte får mig att ångra
att jag faktiskt klev upp ur sängen imorse. Att få prata med
världens bästa storasyster som har en ny tatuering jag längtar efter att få se,
att fika och plugga pyskologi i distanskollektivet, få en ny kattkompis, att få sitta
och läsa för en liten kille, ett sms från S där han säger att han saknar mig och att baka
chokladbollar med fina ungar. Allt annat däremot kan dra åt skogen.
Försvinna, för jag vill aldrig mer se de. Skit värld.
Och som potatismoset på kladdkakan, ska jag skriva en artikel tills imorgon.
Ja, you heard me. En till, igen.

Förövrigt hatar jag folk som säger "björnfittor" eller "fårfittor" till
pälsmössor. VARFÖR ÄR DE SÅ SVÅRT ATT SÄGA PÄLSMÖSSA?
Nämen kasta in ordet fitta, så sjukt moget. Inte alls "hej jag är 14 jordsnurr
och försöker verka häftiga".
Liksom, grattis, du drar en sån över skallen, låter de speciellt fräscht?
Jag vet inte. Jag tycker inte de.

Btw, HEJ MAMMA, om du läser min blogg!
Jag borde gå och sova. Peace out världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback