We are all born superstars

Jag hade massor med planer för idag.
Men alltså, efter gårkvällens äventyr fick
jag mig inte ur sängen. Seriöst.
Klockan är nu 21.29 och jag har gått runt
i en stor t-shirt och långkalsonger hela dagen.
Eller gått, det var överdrivet. Jag har legat.
Ilona har varit ute och lekt ensam och jag har legat
däckad i soffan.
Men gårkällen var rolig, så de fick det vara värt.

Jag har fyllt år också. Har varit på cafét.
Fick världens bästa födelsedagspresent.
Jag dog. Seriöst.
JAG SKA SE LINKIN PARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då vet ni.

Jag har grubblat alldelse för mycket på
min framtid också. Jag tror jag vet vad jag
vill. Fast ändå inte. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback