Sugar, don't you forget me

Igår firade jag att allt skolarbete är över med
pizza, godis, häng på Max, umgänge och
promenad. Jag är sjukt nöjd och pustar nu ut äntligen.

Idag ska jag lämna tillbaka min dator.
Jag kommer känna mig helt naken och hur det
riktigt ska lösa sig vet jag inte. Men, de ordnar sig nog.
Ska klippa mig också! Känns spännande.

Livet nere i södra sverige var sjukt najs.
Välspenderande dagar i stugan, häng på kupolen
med mamma och pappa, middag med allihopa,
och fiske.
Ilona har badat, jagat en and och lekt. Hon fick dock badeksem
typ sista dagen av allt badande, men det var iofs inte så konstigt
när hon i princip bodde i sjön.

Nej, dags att rusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback